inte ett skit har jag gjort idag

låg i sängen till typ halv två var helt slut. Sov nog inte tillräckligt efter fredagens natt jobb...
Sen satte jag mig i taxin i natt och åkte ut till festen Och de var lyckat de flesta hade iofs redan gått hem men alla de som jag känner var kvar =)
Så vi hade jättekul vi kom inte hem förän kl var typ 4 skulle jag tro eller om den var ännu mer jag vet inte för jag kollade inte på klockan.

Så idag har de inte hänt mycket alls... haft liiite ont i huvudet men de har gått över och jag sitter på jobbet idag igen =)
Men imorgon är jag ledig och då ska jag städa hela lägenheten och fixa skinkan och göra julfint.
På tisdag får granen komma hem och in i huset o den får syrran och T i uppgift att klä =)

Ska hämta Syrran o B på stationen på tisdag med hurra äntligen får jag träffa dom. Jag bara längtar.
Och innan dess ska jag ävern hinna köpa alla de sista julklapparna... ojoj-...

Just de ska ju träna med mamma imorgon på hennes nya pass för vårterminen  hmmm hur ska jag hinna ??


Har ni mycket kvar att fixa inför jul??


Ps. såg att jag har 9 inlägg till 200st... =) D.s

Lämna ett meddelande

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0