grått ute..

o idag är de bara en vecka kvar till jul har inte riktigt fått någon riktig julstämning ännu. Men det kommer nog det med.
Ska iallafall plocka upp tomtekartongen imorgon och ställa fram tomtarna för då känns de lite mer som jul.

Ikväll ska jag fota badrummet för nu ska de ha varit och städat det så det är fint =)
Det kommer ju en städfirma och städar efter alla byggjobbare som varit i mitt hus (tycker de kunde ta resten av huset med men men )

Igår kom T's farmor o farfar o hälsade på med julklappar till oss.. jag o T fick en micro (för min gick sönder när jag flyttade) och T fick även en rosa fin skrivbordslampa så hon kan sitta vid sitt bord o skriva o läsa ..

Ja de var väl typ allt som hände igår, slappade o kollade på tv gjorde jag med..
men inte mycket mer.


Nu ska jag göra nytta.. har lagt en ny länk till Ulrika en tjej på jobbet här bredvid =)

XOXO

Lämna ett meddelande

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0