Gott Nytt År

Nyårsafton idag och massor att fixa.....

Egentligen borde man ju bara njuta av årets sista dag eller hur?? Men inte vi, för de ska målas o städas och dukas och putsas o fixas =)
Men snyggt blir det.....

Och kul kommer det bli ikväll, vi ska ha middag hemma hos P med lite vänner. Champagne blir det med och en massa god mat. En ganska städad nyårsafton =)

Nu måste jag försöka bestämma vad jag ska ha på mig innan P kommer och hämtar mig så vi kan åka hem till honom och göra allt klart...

Ojoj jag vet inte alls vad jag ska ha på mig vill ha en klänning men jaghar fortfarande inte hittat nån snygg =(
Får nog bli nåt ifrån garderoben...


Nu drar jag ska mobilblogga under dagen de lovar jag även om alla bilder hamnar på snedden haha... fattar inte varför men men.. ni får väl ställa era skämar på högkant så ser ni =)


Iallafall om de inte går att mobilblogga så säger jag Gott Nytt År!!!!!


Ses vi inte innan så ses o hörs vi nästa år...

XOXO

Lämna ett meddelande
Postat av: Beauty By Beata

GOTT NYTT ÅR på dej med! Kramar

2008-12-31 @ 15:43:22
URL: http://beatas.blogg.se/
Postat av: caya

Detsamma raringar, låt 2009 toppa 2008 :)

2008-12-31 @ 18:49:21
URL: http://caya.se

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0