Glad VS irriterad

MMm skumt hur man kan vara glad ena sekunden och sen komma på nåt som man stör sig enormt på och så blir man irriterad istället....

Så är det här hemma nu .. De glada är att jag äntligen har packat upp 3 av de 6 återstående kartongerna.. ni vet såna där med en massa "skräp" som man inte vet var man ska göra av ... har kastat de mesta av det =)
Så nu har jag bara 3 kvar som ska tas om hand men de hinner jag inte nu.

Och de som irriterar mig är att städfirman fortfarande inte varit här! De skulle ha kommit igår men ingen kom och idag skulle de komma... har nån kommit??? nej just det ingen har varit här. Och de kommer säkert inte heller.
Skulle inte förvåna mig, men har de inte kommit idag så ringer jag till företaget som håller i renovering och frågar dom var f***** städfirman är =)

Nu ska jag och T gå hem till ES en tjejkompis som jag inte har träffat på evigheter...
Vi ska fika =)


Hörs o ses

XOXO

Lämna ett meddelande
Postat av: E

Vad är det med hantverkare av olika slag och att aldrig komma när dom säger att dom ska? Man tycker att dom antingen helt enkelt KOMMER när dom säger att dom ska, eller att dom ger mer realistiska tider som dom faktiskt HINNER komma på.



Märkligt. :)

2008-12-18 @ 16:07:27

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0