En av mina favoriter

Den här ljusstaken älskar jag, man ska ha värmeljus i den.
Jag fick den i julklapp för flera år sedan och de är min favorit.
Jag älskar ljus och ljusstakar.
Och den här är den finaste jag har.
Jag såg den i en liten butiks skyltfönster o tyckte om den från första stund som jag såg den.
Jag ville bara ha den och blev så glad när jag fick den i ett paket på jul =)
Den betyder mycket och de två händerna visar en ömhet eller vad jag ska kalla det...
Den är unik helt enkelt..

Nu får den pryda mitt fönsterbräde i mitt sovrum och jag tänder ett ljus i den så fort jag kan o vill helst varje dag bara för att den är så vacker...




Har ni något som betyder mycket för er eller har en speciell historia??

Lämna ett meddelande
Postat av: jessica

hahahah va gulligt sagt. nää precis vad svarar man då? min stora tös va tveksam till tomten förra året o sa att det är ju farmor;)så i år tror hon inte på tomten. men hoppas hon kan hålla tyst ramför lilla syster. kraam på dig

2008-12-03 @ 07:19:10
URL: http://jnm.blogg.se/
Postat av: Tyra

Hejsan åh vad konstigt har inte sett något. Linnet är på jobbet så du kan hämta det precis när du vill, det är nog försent att skicka det nu för att ha det imorn, plus att jag inte jobbar idag..Så du vet:) kram

2008-12-04 @ 13:41:00
URL: http://www.tyras.se

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0