dåligt med blogg

ja de har varit hemskt dåligt med uppdateringar.. men jag får skylla på att jag har varit sjuk =) fast inte i helgen.
Men helgen har varit lugn.
I fredags var vi på min mammas förskola och lussade eller T lussade och jag fotade för allas räkning typ =)
Sen så var vi hemma och tvättade kläder och fixade i ordning hemma.
I lördags blev det knäckkokning för hela slanten, och de blev goda kanske lite hårda men de funkar.
Vi bakade lite bröd med, nu när jag har bakat en massa så tycker jag inte att köpe-bröd är något gott längre. Mycket godare med mormors hålkakor =)

I går söndag så gick vi hemifrån 11.30 till gammelmorfar o var inte hemma förän kl var 17.30 vi bjöd in oss alla 3 på middag hos min mamma... på soppa o nybakt bröd.

Den här veckan jobbar MrP i Norrköping så nu får vi träffa honom ännu mer... hurra =)

O förhoppningsvis är badrummet helt klart när jag kommer hem ikväll.

Då får ni se en bild eller två ;-)

Lämna ett meddelande
Postat av: Emil

Jag sa ju till dig att du skulle behålla badrummet som det var. Det var en UPPLEVELSE att gå in där när det bara fanns en toa. :)

2008-12-15 @ 18:05:10

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0