c'est la vie

ja så är det livet består av en massa jobb och en massa måsten mitt i allt de där så kommer de en massa roliga lyckliga saker....

sitter på jobbet o tar hand om sveriges befolkning som inte kommer ihåg telenummer hit o dit. Och mitt fyllesamtal o julkortsadress-samtal så kommer jag på hur lycklig jag är..

Mitt liv är kanon just nu. Har en underbar T och en underbar P en massa härliga vänner och en familj som är guld värd!

P sover hos sig själv inatt för jag jobbar så sent o måste få sova imorgon o de kan jag inte när han är där =)
Känns skumt att inte träffa honom idag ... men de kan vara bra att vara utan varandra med så man får längta lite...

De finns mycket jag längtar efter jag längtar efter att ha utbildat mig klart och att få jobba som de jag vill bli när jag blir "stor"
längtar efter hus och volvo o allt de där =)

Jag är lycklig kan man säga jättelycklig o de är bra o snart är de jul och jag jobbar natt men de spelar ingen roll ...

Sov gott där ute

Lämna ett meddelande

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0