bestämde mig

när jag åkte till jobbet idag (trots att jag inte ville) så bestämde jag att jag skulle göra de bästa av kvällen =)
Så jag avslutar alla mina samtal med att önska dom God jul och de funkar riktigt bra, julen börjar infinna sig även här.

Många blir lite förvånad och säger ja men god jul till dig med =) och de gör mig glad. Sen finns de ju de som Grinchen hatar julen ;-) men dom får man inte bry sig om. De är nog bara ensamma..
Nej jobba på en stund till och sen hem till familjen, mamma, syster, mrB och P är hemma hos mig när jag kommer hem Och så T såklart men hon sover hoppas jag =)

De har gjort en hemlis hemma hos mig så vi får väl se vad de är för nåt.

Nu jobba..



God Jul på er

Lämna ett meddelande
Postat av: jessica

detsamma gummman. ha det riktigt bra. kraaaam

2008-12-23 @ 23:28:22
URL: http://jnm.blogg.se/
Postat av: Beauty By Beata

God jul på dig med! Hoppas du haft en underbar julafton.

KRAMAR

2008-12-24 @ 22:30:46
URL: http://beatas.blogg.se/

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0