Torris av torkrum...

är de bara jag som inte gillar att hänga tvätt i ett torkrum där fläkten är på?
Usch jag gillar verkligen inte att håret blåser runt o den där varma luften som blir där inne ... huuu vad jag tycker illa om det jag ryser bara jag tänker på det.
Sen blir man ju helt torr i huden om man står där inne för länge .. så nej ner med tvätten i korgen och upp i lägeneheten för att vika den skulle aldrig falla mig in o vika den i det där rummet, nej!

så fläkten måste stängas av innan jag ens sätter min fot i det där rummet =) och tvätten vikas hemma..

Sen en annan sak jag inte klarar av o har aldrig klarat av.. Det är att ta bort mascara o smink med olja eller produkter med olja i.. Och framför allt inte om jag har det på en bomullstuss... Jag håller andan o kan inte andas och blir yr och tycker de är riktigt obehagligt.
Usch och fy för bomull med olja på...

Skumt jag vet, men jag kan väl knappast vara ensam om mina små fixa idéer... eller??

Så vad har du för lustiga saker för dig och vad klarar inte du av för nåt??

Lämna ett meddelande
Postat av: M

B kan heller inte vara i torkrummet när fläkten är igang.... Jag kan inte skriva med blyertspenna för da ryser jag över hela kroppen. Det är ett sant obehagligt ljud....

2008-08-19 @ 16:49:18
Postat av: Jag själv..

Åhh M & B ni är för söta skönt att veta att de inte bara jag som är lite små galen =) Hihi saknar er massor. Kram

2008-08-19 @ 17:08:56

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0